joi, 15 septembrie 2011

2000 de euro pe luna ,sau cum inceput sfirsitul pentru romani la ACJ Med Cargo L.T.D

Pentru inceput vreau sa atrag atentia ca cea ce scriu eu aici este o analiza bazata pe lucruri reale, zvonuri pareri si tot felul de informatii.Pentru oameni dusi in eroare de rauvoitori vreau doar sa reamintesc ca ,cuvintele nu ranesc ,doar ADEVARUL ,si nu fizic.Daca nu le convine ,si ma refer la toti care critica fara pic de logica cea ce e scris aici,nu pot face nimic pentru ei.
Pentru inceput sa spunem ca in acest moment sunt clar doua tabere.
Una e formata din Andries ,Roibu,Mario,si breloacele lui Andries.
A doua este formata din Canea,si trupa lui ,inclusiv trompetele de la ACJ din curte ,ca sa formulez elegant.
Andries isi merita soarta pe care o are caci in acest moment nu stie exact cine toarna la el cine la Canea si cine la ambele parti.
De asemeni situatia lui poate fii descrisa ,plastic ,cam asa.
Imaginati-va un om care isi tine pula cu mina stinga intre bacurile unei menghine iar cu dreapta stringe.Asta este Andries care nu mai stie cum sa faca bani si asta e ultima gaselnita a lui.
Canea are o situatie pe care o stapineste foarte bine exact cum stie el prin minciuna si dezimformare,caci el nu functioneaza altfel.Adica il ameninta pe Andries ca nu ii mai trimite oameni decit pe 2500 dar cu riscurile exclusive ale soferilor caci eu garantez ca el nu o sa gaseasca NICIODATA in Germania contract pe 2500,atita timp cit un sofer german nu ia mai mult de 2000 e adevarat ca si cu toate drepturile platite.
Dragi colegi eu va garantez ca atit Canea cit si Andries nu dau si nu au dat doi bani pe noi niciodata.
Firma care aduce soferi din oradea este aceiasi care aduce si pentru Jan de lely din Geldermalsen.
Sunt curios cine o sa ii antreneze din moment ce dupa aceea ,orice coleg care are un neuron functionabil isi da seama ca o sa ramina fara servici ei fiind preferati e normal.
Daca nici acum nu se ia atitudine ne batem joc de tot ce am muncit in firma asta si mai grav este ca ne si iau astia chiar de prosti si lingai.
Mangalia nu a gasit nimic in 5-6 ani si a gasit exact in acest moment .Ma face sa rid cit tupeu ordinar au acesti oameni si cit de idioti ne cred .Si au dreptate daca se refera la trompetele lor.
Capcana in aceasta poveste ,sunt soferii de pe 5 axe care au impresia ca sunt buricul pamintului ,mare parte din ei, nu in totalitate.Ei cred ca scapa daca fac tranning cu noi soferi, isi pastreaza salariile.Este posibil dar temporar,caci dupa ce se vad cu saci in caruta o sa le ia si lor din bani,asta e clar.Ar mai fi si varianta vehiculata ca sa ii antreneze Motanu ,Darius ,si inca vre-o doua trompete ,dar si asta este improbabil,pentru ca sa fim seriosi ce soferi vin pe 1400 si cit de bine pot sa ii antreneze niste birocrati,cu ghilimelele de rigoare ,ca doar nu crede cineva in competentele astora de care am facut pomenire.
Nu inteleg cum dracu s-a prostit andries in halul asta,caci daca s-a luat dupa vre-o gurita dulce din aia de la planning despre care am mai spus cit sunt de competenti,cum sa crezi ca va mai lucra cineva in olanda pe 2000 de euro in cinditiile ale si cu un planning gen gestapo,si fara garaj,s a m d.
Daca iei in considerare ca in afara de Antwerp ,mai gasesti masina de spalat doar in parcari cu plata din germania ,adica injur de 15 euro pe zi sau 10 depinde de la caz la caz,face-ti socoteala ce mai ramine.Firmele pe 1700-1800 din toata europa devin foarte tentante si cu un program omenesc.In timp ce scriam aceasta postare am vazut comentariul lui j. bravo
si as vrea sa il intreb pe darius si pe tavi ce parere aveti despre voi si lucrurile pe care le face-ti?
Nu ne ramine decit sa luam atitudine chiar daca asta inseamna sa facem orice ca sa ne aparam drepturile in fata acestor m.....i care isi spun oameni si care calca in picioare 60-70 de oameni ,fiecare cu problemele lor.
Ce avem de pierdut ,cind oricum totul se duce de ripa din cauza unor ......
Nu uitati de reactia lui Andries cind au plecat doar 4-6 soferii in belgia ,acum daca vede vreo 10 20 cu cheile pe masa cred ca o sa mareasca salariul si nu va faceti impresia ca va va ajuta Canea ca nu o va face .Doar noi ne putem ajuta ,pina acum a fost scuza ca pierdem bani dar daca i-am pierdut si tot asta e scuza inseamna ca suntem dusi cu pluta.

2 comentarii:

eu si atat spunea...

mai domnu fidel de tomberon , esti foarte bn informat si de data asta ai nimerit o cu tot ce ai scris , apropos nu ai multe comentarii ca e foarte greu de facut un cont fara sa se vada adresa reala de mail , sa revenim la subiect .. sa facem ceva asa ar trebui dar nu ai cu cine atata timp cat colegi nostri sunt multumiti pentru moment ca au 2500 salariu , si dp aia or vedea ei ce o sa faca , multi or sa vina si pe 2000 foarte multi din cate am vaz eu , doar ca asta va fi pana vor gasi ceva mai bun si o sa gaseasca ceva eu unu din 15 mailuri am primit 2 raspunsuri pentru belgia direct la firma nu prin intermediari , nu te mai agita ca un pepsi ca nu rezolvi nimik ai avut mare dreptate cand ai scris intr o postare anterioara salut feteleor , poti sa fol cuv ala la fiecare pstare ca e foarte adevarat sunt numai femei in firma asta , sunteti niste dobitoci daca il credeti pe adries, v a mintit pana akum si o sa o faca in continuare daca aveti impresia ca in momentu in care el are oameni cu 1350 de euro mai exact va va tine pe voi cu 2000 va inselati , ne au bagat bani in cont si sunt deja speriati ca plekam sunteti niste femei toti care va dati la o parte sa faceti ceva bun . voi ca si mn nu aveti dret de munca aici trebui sa veniti printro firma de acsa ca sa fiti cat de cat in regula adries nu o sa va faca acte in veci , veti veni prin firma din arad pe 1350 sa va vad atunci ce pula mea mai spuneti mario a stricat tot si va strica in continuare atata timp cat va sta aici .... eu cam atat am de spus imi pare rau petru voi si o sa mi fie mila de voi fetitelor , apropos nu numai tavi si darius mai e si teo care a luat coleg sa l invete , daca e vre o modalitate mai simpla de scris pe blogu asta posteaza o ca de asta se feresc multi sa vorbeasca ca nu se baga cu mailu personal ... mi e unu mi a luat juma de ora sa fac mail.cont bla bla bla invata si fraieri ca mn ca sa aibe cine sa intre sa scrie

eu si atat spunea...

pana akum au intarzia bani era criza si nu erau bani la vvt sunt curios de ce ii avem oare in cont azi pe data de 16 :)))) scarpet te rog sa nu faci misto de id u meu da altu nu mi a venit in minte pentru cine se simte , nu mai aruncati vb aiurea ca scrie ala sau ala ca eu am aruncat una si mi am luat o asa ca aveti grija ce vorbiti intre noi ca se afla