vineri, 2 septembrie 2011

un comentariu care spune multe

Simt nevoia sa explic ca aceasta postare este un comentariu al lui Parpalea.@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Mi-a placut foarte tare mesajul tau(trukiveco).Nu-ti mai bate capul cu "fidel in scandal"ptr ca el e setat sa fac scandal.Nu realizeaza caci unele probleme care au fost prin firma asta au fost trecute cu bine de noi?El traieste in trecut!Ce vrea de la noi?Noi suntem fraieri ca raspundem provocarilor lui. Fac apel tuturor colegilor sa nu ii mai dam apa la moara ca incepe iar cu jigniri,nume,cu vina pe planning si altele.Toti avem o vina intr-un fel pentru ca am acceptat unele chestii....dar ce sa faci,sa fim realisti.Cui nu-i convine, nu mai sta ca nu-l tine nimeni cu forta aici.Eu cred ca avem nevoie sa ne facem treaba in liniste,nu sa se trezeasca autorul blogului peste noapte ca un sclav(de unde si numele titlului blogului sau)si sa ne mai faca putina reclama.Mai are sa zica ca avem si" puf "la firma si le avem pe toate.A facut o pauza de vreo saptamana cu informatii expirate si as vrea sa-l intreb pe calea asta daca nu cumva a ramas fara net si fara bani ca sa-l incarce sau a la waalhaven parking.:::::)))))))))) @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Acest ......... ,nu pot sa il clasific pe acest individ ,Parpalea,caci vreau sa mentin limbajul decent,cu toate ca imi vin in minte o nenumarate cu invective care i se potrivesc de minune , este soferul ideal pentru acj med cargo ,adica sa descriem . Sa ii pupe mainile cu adinca recunostiinta lui Roibu ca ia dat o referinte buna ,lucru pe care de altfel este obligat sa o faca,sa ii fie recunoscator lui Andries ca a fost chemat la garaj o data in trei luni sa isi spele hainele,lucru care dee altfel era stipulat in contractul initial ,acel contract verbal de la inceputul firmei cind mare parte din ligai de azi erau muritori de foame pe la diferite firme de cacat prin europa sau Romania.Hai sa ghicim impreuna cine ar putea fi ,logic vorbind. Personal cred ca e Darius zis azorel dupa cit de ligusitor se poarta ,si cit de sluga poate sa fie ..Am o intrebare pentru el ,ce probleme ati rezolvat ?si care voi? Voi adica Tavi cu tine si cu Motanu si inca vreo doi trei care sunteti pe acolo adusi la garaj ca sunt prieteni cu Roibu? Daca esti amabil da-mi te rog si mie o lista cu soferi care nu au mai fost de trei luni pe la garaj sau mai bine zis CARE garaj ca pentru uni nici nu exista asa ceva. Acest comentariu VA REPREZINTA . Roibu Mario Tavi Motanu Darius Druta Cu asemenea lingai va doresc sa ramineti si sa lucrati caci 99 la suta voi ia-ti format si ii meritati cu prisosinta ,iar pentru truck iveco ,daca nu intelegi sensul celor scrise de mine vezi ca gasesti traducerea din romana in romana pe google sau foloseste dex ul pentru cuvintele care nu le intelegi.Cind spun ca voi iati format ma refer exact la felul in care Roibu ii goneste de la garaj pe toti cei care nu ii admira hainele lui scumpe ,ca si Seby de exemplu. Sau daca nu sunteti de acord cu el in orice ar face sau ar spune. Pina si pe Caliman la indepartat de garaj din cauza ca tinea cu DINAMO.Asta este o parere personala ,adica nu am dovezi dar e logica si va spun si de ce .Coaie si Seby,cit timp e el la munca ei sunt la garaj ca asa vrea el si olandezi ii permit,spre rusinea lor,iar Caliman care am si scris ce a patit si ce probleme a avut si bolnav fiind nu beneficiaza de asa ceva cu toate ca are dreptul si au obligatia sa il protejeze. Astept comentarii de la Parpelea cu ce probleme a rezolvat el.Da eu traiesc in trecut ,dar datorita acelui trecut exista acest prezent caci daca veneati voi primi prezentul asta nu mai exista,pentru ca oricit ai linge un camion si lai pupa nu merge. E nevoie de altceva care voi nici acum nu stiti despre ce e vorba ,iar daca vreti sa aflati adresativa la soferi buni pe care ii mai aveti inca .

19 comentarii:

smocker spunea...

apropo de gunoiu asta ,lualar hingheri,adica darius ce prietene te-ai apucat sa dai oameni afara .esti smecher .bai gunoi dator vindut la banci ce esti ia gindestete cu picioarele rupte poti sa conduci ca daca o tii tot asa o sa ti le rupa cineva.daca tot zice lumea ca va cheama andries sus sa ii traduceti ce scrie pe blog ia tradui si ca eu nu am fost de acord ca tavi sa iti faca raport cind am luat masina de la tine la fel de imputita ca si cracterul tau si nu exagerez cu nimic,pentru ca tavi mia spus ca daca vreau sa ii spun, ca iti face raport si te da afara.bai daca pentru bani faceti-ti orice de ce nu va duceti sa va futeti si in cur futuva in gura de javre.sa ma pis pe toti turnatori de la vvt si pe familiile si copii lor ca mam saturat de voi .cum pula mea sa poti ma sa te duci sa faci rau ba la unu ba lu altu cind tu esti un gunoi de marinar jegos si ar trebui sa le sugi pula la toti soferi de acolo ca inca va mai tolereaza si nu va baga pe sub remorci sa va dea ciocane in glezne cum meritati,ai draq de gunoaie ce sunteti

smocker spunea...

eu de cind te-am vazut amk stiut ca esti o mizerie de sluga dezordonata si de abia astept sa ne intilnim fata in fata sa imi explici ce ai vrut sa imi spui cind ai facut acele afirmati,in ziua cind am plecat eu in irlanda ,ca nu te-am uitat.dar asta o sa vorbim fata in fata.taran esti tu bai fraiericiule ca tu stai in cumpana nu eu.capisi?

preput spunea...

offffffffffffffff,

cum pun unii botu,Ce ma scarpinate-as ai pus botu la cine si-a dat fideluta cu parerea!!!!!
esti tu sigur ca nu este tot vre-un lingau de-al planingului?? trebuie sa-l invinuim numai pe el!Asa cum stim cine este si "Fidea in castron"(asa cum il intituleaza truckiveco!)si nu-i se da numele ,de ce sa-l credem pe cuvint pe animalul din castron????
Nici eu nu sunt de acord sa se dea nume pe blog.
or cum daca este cine se aude (fideluta) am auzit ca i se pregatesc surprize mari .
trukiveco tu nui sari in apararea lui parpale.??
Si poate ai explici si prostului cum a stat cu mesajele plasate de mai multe ori si care a inceput sa le cenzureze in lipsa de cheie pt. citit.De ce ai scos mesaje de pe blog mai amaratule/Nu-ti convin mai ceausila @@
Spunei prostului ca mesajul care l-am aplicat este mesaj trimis de tine pe skype si eu l-am trimis .ca el a inteles altceva!
stiu ca nu prea mai vrei sa scri dar poate pote.

smocker spunea...

bai perpulis sau cum morti mati te cheamo sa imi bag pula in tot neamu mati de la maimuta pina la computer .botu il pune nevastata pe diferite puli numai pe a ta nu ca esti crestin ortodox practicant de cacat.un castron nu poate fi animal ai grije ce cuvinte folosesti ca o sa te injuri singur.tu tiai ales nik ul asta preput ca tea inselat nevasta cu toti musulmani si stii ca la aia este taiat la botez.asa ca date in mata
de lingau.si in incheiere iti doresc sa te faca darius ala si pe tine cum la facut pe Francezu sau Otet,ca am vb cu baiatu azi si mia spus .zilele astea am sa ajung la munca si am gasit acolo o firma mare vreo 200 de camioane si am sa ii pun adresa de contact aici dar intii sa vb cu patroana sa vad ce zice ca stiam ca are numai polonezi si am auzit ca nu pre ii place de ei .asta ca sa mai ajutam baieti care au nevoie si sa vada si idioti ca tine la ce folosesc chestiile astea .

smocker spunea...

cred ca tu ai reactionat la chestia aia cu sa va iau la toti turnatori familiile in pula de jegosi ce sunte-ti si daca mai va dati mult cu parerea despre mine ca fac si dreg de ce nu va dati si numele ca mine de aia va injur ca sunte-ti niste jeguri penale cu harfe de bulangii ca si aia pe care ii lingeti in pula.va doresc moarte usoara futuva in git de lăcheti. uite astea sunt cuvintele mele.daca te aflu cine esti sa vezi atunci si o sa te aflu ca esti prea prost sa nu te dai in primire
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ laba trista ce esti
hahahahahah
muie baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

preput spunea...

bai sandocan smokaras,
Proasta pula a fost la curu mati cand tea facut!!!
Idiotule!!!!!!!!
Nu sti bai tarane sa sri mai civilizat.

smocker spunea...

bai cap de tabla ce esti cum morti mati sa scriu mai frumos cind vb cu preput ca perpulis e chiar amuzant.tu ai vazut jupini sa vorbeasca frumos cu slugile?ca asta sunteti tu cu parpalea roabaiveco si toate gunoaiele aste de va dati cu parerea pe aici si ii pupati in pula pa aia care va fut in cur .cu toate ca nu imi dau seama cum reusiti,pentru ca teoretic nu ar trebui sa puteti,pula lor fiind la voi in cur.dar va ajuta parpalea ca asta le rezolva pe toate .sa stii ca nu e corect din tartea ta sa ma injuri ca eu nu stiu cine esti si tu stii.daca te tin coaiele spune cine esti ,bine asta daca ai coaie dar in firma aia de castrati nu prea cred.hai sa ii dau mati la muie

johny bravo spunea...

salut baieti...pentru cei ce ii traduceti lui andries,traducetii si asta:cand ajungeti acasa aveti grija ca s-a pus ramasag pe capetele voastre,si s-ar putea sa va sune telefonul pe unde va veti afla si o sa vorbiti cu familiile voastre care vor fi cam speriate cand vor bate la usa baietii sa intrebe de voi ca sa va rupa capul sau poate ati uitat ca aveti copii mici(roibu,druta samd) si s-ar putea sa va fie rau de tot.....mai ganditi-va,deja se strang bani pt a plati un "GHEORGHE"(intrebati-l pe emil coaie de el si va va spune cine este acest personaj gheorghe),mai ganditi-va cand faceti un rau ca s-ar putea mai mult ca sigur sa va faceti rau voi insiva

johny bravo spunea...

sa vedem ce mai zice azorel acum,atunci cand ii va traduce lui ranjila inscrisurile de mai sus,sau roibu...parca stateai mai jos de catanga la sensul ala giratoriu delavrancea colt cu dionisie cel mic parca ,iar daca nu ma insel si sper sa nu la bloc 46A... succes tuturor si drumuri bune

johny bravo spunea...

...la eden mai exact

johny bravo spunea...

motanu la medgidia,azorel la cumpana ,tavi la cta,druta la mangalia la ANL-uri ,mario pe soseaua constantei in mangalia,la silvia....si tot asa ....noapte buna :)))

smocker spunea...

auzi bai johny daca esti tare dute la ei bai lache si nu le mai ameninta famiile date in sloboz.
ma sunat roibuh si mia zis ca daca vreiu dute la el in birou si batel sau sugeio fai si tu ceva.de cite ori tia facut planningul copilul lui dan sau al lui tavi sau darius sau mai stiu eu .lui mario ii rupeti picioarele de trei ani si pa ala il dore in pula.voi ,cind vine vb de bani nu va oplatiti nici ciorba care o mincati la gramada dapai sa mai platiti pe gheorghe sau pa draq sa va futa in cur.bai aici nu scrii amenintari la adresa familiilor oricui pentru ca in momentul ala iti promit ca daca te aflu eu personal te bag in pizda mati.eu am patit la mannheim cin aia de la grup v aveau glume in program dar norocullor ca si al tau ar fi sa nu te afle ca iti garantez eu ca ai puso indiferent cine esti cu toate ca eu banuiesc dar e prea calda treaba ca sa imi dau cu presupusul.vezi daca te duci la motanu ca sar putea sa va bata fiisu sa va ia cu salvarea lesinatii draq ce sunteti.vrei sa rezolvi ceva ai scrie ce ai patit ce conditide munca de cacat sunt ca da e adevarat dar nu ameninta copii ca nu iti fac rau niste copii idiotule.

dan batutu spunea...

darius.
da scarpet sint eu prima si ultima oara cind comentez
Asta sa-ti fac dovada ca ai pus botul la tot ce ti-au aruncat prieteny tai de bine! toti cei care au jar de scos din foc o fac cu mina ta.
interesant, te dai baiat destept, si toti rid de tine, hai sa incepem:
de ce implici familiile in tote jocurile murdare pe care le arunca uny si tu le culegi.
traieste mai bine familia ta daca te implici in astea?te credeam bazat in CET fara a intimida cum ai facut
masina de la mine ai luat-o curata, dupa parerea mea. Fiecare o curata cum i-i place.nu stiam ca plec acasa, m-au adus seara la garaj si mi-au spus ca plec dimineata. Visavi de caracteru meu nu ai de unde sa ma cunosti asa bine.as vrea sa ne intilnim fata in fata,sa-mi spui cu ce te-am jignit, sau tot din gura in gura a mers vorba
cu otet alta poveste nu stiu ce ai auzit tu: cind colegul care a luat-o in primire nu a putut dezlipy plasticurile din pardoseala cabinei, a vrut poze, s-au facut, s-au transferat in calculatoare in birou,le-au vazut olandezy si au decis
rapoarte nu se mai fac demult! si nu decidem noi! vrea vreun coleg sa-si asume responsabilitatea ca a facut-o el? si nu otet? sint si acu8m pozele! le vrea cineva?asa ca scarpet inainte sa arunci cu noroi si sa jignesti, sa ameninti pe cineva fy bazat pe informatiile pe care le dety!!!! citi din colegy la care am facut inventar nu am pus la loc lipsuri fara a scrie nimic, asumindu-mi responsabilitatea.multio cred ca i-si rezolva complexele din copilarie cu tine
eu va spun la toti drumuri bune
ultimele de la CI 1286

smocker spunea...

bai catelule eu am zis si sustin cu probe ca tu miai dat camionul jegos si daca nu recunosti intreabal pe tavi ca lui iam aratat si gata am incheiat cu asta .
daca ride cineva de mine nu are decit mi se rupe.pentru ca niste slugi alteceva nu isi pot permite decit sa rida daca le dau stapini voie,intelegi?
am impresia ca nu si asa ca imi iau libertetea sa iti expli ,ce urmeaza este un exemplu .

daca de miine se aude ca a zis dan sau , si ,mario ca cine ride de mine cu sau fara motiv o sa o pateasca ,sar putea sa plece acasa si asa mai departe ,sigur nu va mai ride nimeni ,sar intimpla ca si in cazul suporterilor lui steaua care de cind au aflat ca dan e cu steaua sau inmultit.deci astia sunt stapini si restul doar niste slugi ,platite buine si atit.ce poti spune tu ca sunteti daca niciodata nu ati spus nimic si ati acceptat tot ce va -u facut aia din olanda si aia din mangalia? ee adevarat ca eu nu am acceptat si a trebuit sa plec ,sau sa aleg sa fiu si eu o sluga dezordonata,si in loc sa rideti ca niste imbecili cretinizati mai bine ati vedea ca exista servici si dupa vvt si in conditii mai bune fraierilor morcoviti ce sunte-ti.dar voi sunte-tiu atit de fricosi ,din cauza ca sunteti incompetenti si in alte firme nu sunt apreciati limbisti si turnatori ci SOFERII pentru ca de asta e nevoie ca sa conduci un camion de SOFER nu timonieri si alti nepoti tonti de patroni din mangalia.hai ca mai enervat rau .e posibil sa nu mai scriu nici eu aici si numai din cauza ca sa ajuns prea departe .daca ai caracter spunemi si mie citi bani iti da andries ca muncesti simbata si duminica ?si daca nu iti da nu ti se pare ca esti si tu o curva care munceste degeaba in weekend si din cauza voastra sunt pusi si alti sa faca munci neplatite?sa iti aduc amunte de ce scria fidel asta de il injurati voi de caliman si toti baieti care au avut accidente din cauza asta?ia mai ginditiva inainte sa dati cu pietre
iar daca va face placere sa rideti de mine si va simtiti bine nu aveti decit sa rieti in continuare eu nu pot decit sa ma bucur ca atunci cind vine vorba de mine lumea se sinte bine ,mai rau era daca incepeati sa plingeti
hai pa

preput spunea...

Bai bravo labajony.

ca sa vezi ca stiu cine esti(poate sunt mai multi interesati)
Te-ai gandit ca in scurt timp ai sa fi si tu tatic!(stiu ca sotia este gravida)
Sau tu esti animal si nu conteaza?
Vezi ca doamne doamne nu da cu paru ca sa simti!!!!!!
La asa ceva nu ma asteptam.
Si eu critic,nici mie nu-mi convin multe dar tu esti dus rau .
daca ai singe de ce nu te duci la fiecare in parte sa te pui cu ei muiere ce esti.!!!
Esti si tu sofer cum sunt multi alti pe aici!
La mine este ultimu mesaj care al mai scriu.

johny bravo spunea...

auzi bai domle ce gata s-au si speriat!!!!!!!!daca n-ar avea vreo vina nu s-ar fi agitat atat guleratu ala tatuat de constanta,si pana la urma cine esti tu de te suna pe tine... lasa ca are sa se vada consecintele curand si apoi mai vedem pe cine mai suna sau mai ameninta,nu mai sunt aia smecheri de pe la planning???,acum s-a cam terminat cu smecheriile...

maricik spunea...

salutari la toata lumea
vreau sa fac o precizare pt autorul blogului si pt toata lumea legata de roibu si caliman,de echipele favorite si de inlaturari,eliminari,samd
ii cunosc destul de bine pe amandoi si ceea ce s-a scris in aceasta postare este fals,pentru ca ei sunt destul de buni prieteni,iar roibu din cate stiu eu,si stiu din surse foarte sigure,l-a ajutat foarte mult pe caliman,in mai multe probleme

iar pt cei cu amenintarile cred ca scarpet a zis cel mai bine
oricum dupa parerea mea cei in cauza nu au familie,copii pt ca ar constientiza gravitatea situatiei,sa fii plecat si cineva sa-ti ameninte familia
daca ai ceva personal cu cineva rezolva problema cu respectiva persoana,nu cu familia lui...
sanatate si numai bine tuturor

johny bravo spunea...

daca nu le ameninti familia nu le vine mintea la cap...ei cred ca daca au ajuns acolo imparatesc lumea s-au l-au prins pe dumnezeu de picioare au uitat cum au ajuns in olanda,cum erau imbracati si ca mureau de foame prin tara,acum se sparg in figuri si nu le mai ajungi la nas,sa se mai gandeasca mai bine,nu e doar un avertismentse pune in practica ca altfel nu mai merge..................,nu le mai tineti partea mai prostilor ce sunteti ...nu vedeti ce fac cu noi...

maricik spunea...

salutare tuturor
bai johnny,eu nu tin partea nimanui si stiu ca ei au gresit foarte mult si nu au tinut cont de multe lucruri,dar sincer iti spun ca nu mi se pare corect sa dai in familie,e putin cam josnic sa te razbuni pe niste copii care,pana la urma,nu au ei nici o vina pt greselile parintilor