miercuri, 7 septembrie 2011

Salut din nou astazi va dau adresa de la sindicatul soferilor din olanda !Pentru cei interesati!!!!

Am fost putin ocupat cu alte treburi,asa este la firma asta toata lumea munceste 10 ore pe zi si in weekend planneri si trompetele se dau de ceasul mortii ca nu e de munca.Nu e asa Truck iveco ca asta e o fantezie de a mea si de fapt tu si cu preput sau parpalea ati rezolvat tot pe la acj ?Am fost putin rautacios dar fata de ce comentarii sau facut zilele aste deja ma consider iertat.Nu imi place tonul unor comentarii,dar se pare ca cine seamana vint culege furtuna,dar totusi as avea rugamintea sa nu mai folositi tot felul de prostii ,caci eu nu le consider amenintari,la adresa cuiva.Smocker a pus problema foarte bine in comentariul acela cu ciorba neplatita caci el este patit .Stiu baieti episodul cu Chelu fost la planning cu sticlele de bautura,ma refer la putini baieti vechi ramasi in firma.Vis a vis de ce scrieam in inceputul acestei postari,toata vaicareala asta fara rost nu are decit scopul de a le mai reduce salariile unor soferi,si nu neaparat dupa criterii de performanta ci dupa criteriile dupa care sunt adusi si la garaj sau cum au fost facute toate lucrurile in firma asta ,facind referire si la olandezi si la romani.Sunt curios daca Andries o sa ii dea salariu lui nepotul lui Canea cit merita adica 1200 pe luna ,ca sa isi recupereze paguba facuta de el, numai gindindu-ne cit a stat asta in echipaj,fata de Maria Sa Iosif Cel Frumos care a facut si a dres pe la vvt ca asa ii spunea cind a venit el.Sa fie clar criteriile de performanta nu au existat aici niciodata ,toata lumea stie mai ales daca vedem ce fel de oameni au fost promovati si unde sa ajuns cu comentariile,adica amenintari si injuraturi despre familii .Nu este vina numai celor care au scris acele lucruri oribile dupa parerea mea ,ci si a celor care le sunt adresate.

Exemplu.
Daca faci un lucru care nu e corect si mai si clamezi in gura mare ca asa 'vrea muschii tai' nu stiu sa impart vina in procente care e mai de vina.Asta e parerea mea si respect orice alta parere,dar nu parerea acea foarte vehiculata in ultimul timp ca de ce scriu eu pe acest blog de firma asta ,raspunsul ar fi ca 'asa vrea muschii mei'.Am incheiat acest subiect DEFINITIV.
Niste oameni care nu astepta decit sa te caciulesti in fata lor si sa le sufli praful inexistent de pe haine nu au cum sa inteleaga libertatea de exprimare a fiecarui om ,pentru ca la ei in C A P nu exista asa ceva iar asta ii va aduce la desfiintare .Daca nu e de munca asta nu inseamna ca e criza inseamna ca autoritatile olandeze sau saturat de firme capuse care nu platesc impozite si taxe in olanda si probail vor sa le faca viata insuportabila.Daca priviti in ansamblu toata lumea se misca numai vvt ul mai incet sau mai bine spus din ce in ce mai incet.Intrun fel sau altul totul se va termina mult mai repede decit cred si cei mai optimisti .
In continuare am sa postez numarul de telefon si adresa de mail unde puteti reclama toate abuzurile facute pe teritoriul Olandei si nu neaparat numai pentru cei de la ACJ.

arbeidinspectie@minszw.nl
tel.00318002700000


Destinul conduce jumatate din viata uni om ,iar caracterul cealalta jumatate.

Alfred de Vigny

9 comentarii:

smocker spunea...

cum e domne e adevarat 2000 pe luna .?????????????????????nu imi vine sa cred .de abia astept sa aud lista de scuze de ce nu pleaca toti mincatori de cacat de la vvt .sunt exact aceleasi scuze ca si atunci cind nu au zis nimic niciodata ca sa isi apere drepturile cistigate ,culmea ironiei cel putin pentru mine,de CANEA.

noname19noname spunea...

mai domnu" scarpet in afara de figuri si aere de prost gust nu esti decat un drogat imputit care i a pupat pe muisti de la planning in cur .......si din cauza unora ca mario drutza ......samd s a ajuns aici si stai lin ca nu s 2000 pe luna vor aduce soferi pe 1500 asta din zvonuri .... nu te mai da atat de rotund ca nu te duce capu nici cat pe o maimutza ...nu stii decat sa injuri si sa l pupi pe mario in cur ...pe scurt vom ajunge mai toti aksa si vor ramane cei care vor sa munceasca pe 2000 momentan

noname19noname spunea...

mai fidel de tomberon o sa le sugi pula la toti de la vvt ca u esti angajat pe acj med cargo cu kktu ala de contract care il avem asa ca o sa o iei la muie din toate pozitiile dc crezi ca adries e vre u prost te inseli asa ca nu mai scrie tot feluri de kkturi ....astea or sa fie bune pt cei care vor veni , ca sa stie la ce se asteapta dar u lu adries sau firmei vvt nu ai ce sa i faci in olanda....dc vrei poti sa faci cv pe med cargo in cipru ca oricat de paradis fiscal ar fi tre sa plateasca ceva pt noi ...in rest o iei la muie cu sindicatu puli mai gandeste cand scrii cate ceva

smocker spunea...

mai noname baietica asculta la mine ce esti tu

pe tine te reprezinta foarte bine nik nameul asta adica esti un noname ,asta indiferent cine esti ,si aoferi o sa vina si pe 1400 de lei asta daca pricepi aluzia.eu nu sunt drogat sa iti spun de ce .
eu am fumat doar maricica ocazional si din cite stiu eu este o planta,drog inseamna ceva chimic,daca stateai bine cu almanahele stiai .eu nu am pupat in curpe nimeni pentru ca meseria pe care o stiu nu ma obligat la asa ceva .
dar sigur tu lai pupat caci dupa comentarii esti papator de profesie.
daca vrei dovezi intreabal pe marcel ce parere are despre mine si ce parere are despre tine?
si nu publica acest lucru ca esti prea orgolios si o sa iti tai venele de ciuda.
acj nu8 plateste nimic pentru nimeni in afara de unu sau doi insi in cypru asta ca sa nu crezi ca poti dezinforma pe cineva.
daca crezi ca iam pupat pe muisti de la planning in cur,ai grije cum iti folosesti cuvintele sa nu te injuri singur,dami cea mai mica dovada daca o ai,astept si mai vb dupa.
si stii de ce injur?pentru ca am de a face numai cu persoane care asta merita.ia intreabal tu pe traian de cite ori lam injurat eu sau pe catalin caliman,sau pe emil dobria .sau pe mistretusau pe andronicsi lista ar fii mai lunga .niciodata pentru ca aia cel putin din punctul meu de vedere sunt oameni cum se cade nu ca tine.

tu nu esti decit un NONAME cu litere mici si atit.
uite ca nu team injurat.
sa ai viata pe care o meriti.

smocker spunea...

auzi si daca nu va afecteaza asta de ce sa nu scrie asta ? daca acjul asta nu afecteaza deloc vvt de ce draq esti asa de suparat ca in ultimiul timp nu prea te am vazut pe aici? bai fraiericiule ce esti,asta nu e injuratura e un arhaism sau se poate numi si asa,esti foarte incet la minte si nu stiu de ce draq te lasa astia sa incerci sa le faci bine ca eu sunt sigur acum ca daca sun la arbeitinspectie si le spun ca pot dovedi ca in data cind sa intimplat accidentul lui caliman si al celuilant cu o zi inainte am fost de fata ,si pot da detalii o sa fie foarte interesati,tare mie frica ca ramai fara cacatul ala de slujba de sluga dezordonata care o ai si fara ea o sa iti vinzi si sfletu sa nu mori de foame ca incompatenta nu e ridicata la rang de arta decit in c a p ul ala acolo la voi.ai grije ce cacat rascolesti ca sar putea sa dai de dracutu prietene,mie mi se fîlfîie,cel putin deocamdata.si imputit am fost ai dreptate cind lucram la acj si trebuia sa aleg 10 ore ca sa repar ce sticati voi pe acolo nu ca asa eram sau sunt eu,pur si simplu nu mai aveam timp sau posibilitate sa fac dus.tot voi ziceati ca uni soferi se duc la clienti nespalati si put ,dar cind sa se spele daca nu treceau pe la garaj cu lunile bai desteptilor.si toate astea sau intimplat numai din cauza la niste opariti ca voi care nu stiu nimic dar isi dau cu presupusul.

fiecar pasare pe limba ei piere ba tolomacule asta ca sa nu te injur ca nu meriti date mai incolo de lachita ce esti

hahahahahahahaha
fraiericiule
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

smocker spunea...

si hai sa iti mai zic ceva ca tot nu am somn uite in primul comentriu din pag asta ziceam ca , CANEA a cistigat drepturile aste sa iti exemplific mai putulica.cind am ajuns eu la vvt aveam urmatorele drepturi prin contract verbal,dar era valabil pentru ca eu lam sunat pe canea odata ca nu aveam masina sa ma duc la piata ,el a zis ca nu se poate ,a sunat in olanda iar in cinci minuta a venit andries si mia zis sa merg cu camionul .ceilanti soferi din curte au facut flotari pina a venit de la r dam cine era plecat cu masina sau la aeroport nu mai tin minta exact.
100 de euro pe saptamina primul contract
o data la doua saptamini la garaj obligatoriu,dar veneam in fiecare saptamina ca trebuia sa ne luam bani.
masina la dispozitie sa mergem la piata si in waardenburg si la waalhaven.
orice vorbeai cu olandezi se rezolva nu ca acum daca zice cineva ceva e deranj mare ca de avem niste incompetenti care traduc ei numai ce vor.pardon aveti ca eu mai am nevoie de ei .


toate astea sau pierdut in momentul in care a ajuns mario la birou in locul lui diki dik sau orice alt olandez care era mult mai bun in acest rol.nu pute sa fie olandez ca trebuia platit si numai niste slugi proaste puteau munci pe degeaba si sa mai aibe si numai idei timpite.
de asemeni as putea spune ca si andries asta e un prost ca din cauaza ca sa luat dupa astia a ajuns de era sa se desfinteze firma in momentul cind a lasat ala camionul in germani incarcat cu marfa.caci cind am venit eu in nl nu platea nimeni daca facea accident ca aveau asigurari dar slugarnicia romaneasca a dat roade numai invers.
nu stiu daca ii traduceti sau nu lui andrie dar daca da intrebatil daca sa gindit ca are destui bani strinsi neplatind taxe la olandezi si drepturi la soferi romani cit o sa plateasca factura la final?
adica a strins atita profit?
si aia pe 1500 care ii aduce el stie ca or sa vinea cu furtunele de scos motorina de acasa?
caci in olanda sunt prea scumpe pentru ei sa le cumpere.nu pot sa iti spun bai faranume ca va-ti tras un ciocan in rotula singuri.hai noapte buna.
vezi ca nu te-am injurat!!!!!!!!!!!!!!!!
inseamna ca de maine o sa ma pretuiesti mai mult?
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@.
si

noname19noname spunea...

hai sa fiu baiat finut ca n am nimik personal cu tn si nici n am sa am vre o data , de citit am citit dar chiar n am vrut sa ma balacaresc cu tn , asa da dp cum vezi nu l mai tii in brate pe prietenu tau mario , ti ai revenit la realitate cand ai vaz ca nu mai e cale de intoarcere pe 2500 aku sa fim sinceri pana acu n ai scos u cuv de mario aku brusc din cauza lui, este fff adevarat ce spui u akolo dar sunt mai mult ca sigur ca o sa si o ia si el asa cum ne o luam toti ...poate o sa l mai tina o perioada pana se supara marcel mai tare si l trimite acasa , apropo scarpet nu i am pupat in cur pe nici unu . doar mi am facut treaba si atat si sa nu crezi ca numai u esti bun ca sofer si nu numai u te descurci momentan nici eu n am avut reclamatii ca nu mi fac treaba bn , bn asta e parerea mea . nu ma cunosti si nu mi dau numele momentan dar o sa afli cat de curand ca pe 2000 cu mario pe cap nu stau si nu or sa stea multi , o sa se stea pana ne gasim altceva mai bun si mai linistit

johny bravo spunea...

salut!!!
mario,druta,si roibu sunt vinovati cu scaderea banilor,azi am sunat pe anamaria si am intrebat ce se intampla cu situatia asta si mi-a spus sa nu semnez nici o hartie cum ar fi sa ma intorc innapoi pe 2000 de euro pt ca delphine comar nu trimite soferi la munca sub 2500 si ca cei 3 de la planning si-ar fi facut firma proprie si vor ca de-acum in colo toti soferii sa vina prin firma lor la pretul de 2000 de euro pe luna,iar cei ce vor veni noi ,vor veni cu contract de 1400 si va creste in functie de performante,m-ati injurat ca prostii cand v-am spus ca trebuie sa dam in iei si chiar le-ati luat apararea...bravo asa sa faceti,pupatii in cur si uite consecintele........Marian Alexoiu(mario) e capul rautatilot ,vrea sa-l dea pe Canea la o parte jigodia dracu,a uitat cand s-a dus cu coada intre picioare la nea titi sa-i dea de muna ...cel mai mare muist,pupatii in cur pe toti de la plannin.............

noname19noname spunea...

bai johny bravo abia astept sa te cunosc si ca persoana , bravo tie frate , da nu avem cu cine sa facem treaba sunt doar fricosi au gasit terenu slab ... constienti suntem ca venim pe 2000 dar nu avem sange sa facem ceva asa ca multa bafta domnule mario , dan drutza, dar aveti grija de voi si de familiile voastre ca nici nu o sa va dati seama ce sau de unde va loveste , aveti sange n pula , mai sunt si alti cu sange n pula si asta o sa o vedeti la timpu si momentu potrivit vreti mai multi bani nu va mai ajunge ....aku sa vedem daca va ajunge .... mult respect johny pt postare multumim de pont ... si sper sa dai inainte cu ce ai zis intr o postare trecuta