duminică, 7 august 2011

am vorbit doar de doi dintre turnatori din lipsa de timp.as fii curios citi din soferii de la colhoz sau CAP ca sa amintesc citeva din poreclele amuzante date de uni soferi acestei firme dar care se potrivesc de minune,au devenit subit suportei ai echipei steaua doar din cauza ca daniel roibu de la planning este fan al acestei echipe,il rog pe el daca citeste si are curaj sa o faca petru ca el stie cel mai bine.
urmatorul comentariu se va intitula.



Spuneti nu drogurilor

3 comentarii:

Anonim spunea...

salut coaie!ce faci domne?
te asteptam pe 20.08.11 sa-ti dau masina ca asa vorbisem cu tine sa stau pana vii ca sa iei tu masina,acum te-ai intors?
sa inteleg ca esti o pussy girl sau mai degraba te-ai transformat dintr-un macho man convins (semi vegetarian nu convins ca totusi mananci lactate) intr-o pussy girl sa intr-o(un) shemale ca cred ca-ti place mai mult sa fii futut in cur decat sa futi.
Nu inteleg de unde si pana unde ai ajuns tu sa asociezi numele meu cu cel a unui turnator ?
Eu inteleg sa te exprimi doar argumentand acest lucru nu doar datorita faptului ca am primit eu banii mai devreme ceea ce este total gresit si iti pun mai jos toate zilele cand mi-a intrat mie bani in cont ,asa!ca am avut nevoie doar de cateva clik-uri si nu ma deranjat.
19-01-10
18-02-10
25-03-10
23-04-10
20-05-10
29-06-10
23-07-10
20-08-10
16-09-10
18-11-10
16-12-10
14-01-11
17-02-11
17-03-11
15-04-11
12-05-11
17-06-11
23-07-11
Ti-am scris aceste date ca sa vezi ca eu nu am ce ascunde si nu ma intereseaza opinia celor din jur cand iau eu banii ba din contra am spus tuturor cand imi intra banii ca sa stie lumea sa se intereseze fiecare de bani lor asta ca sa vezi cum ai dedus tu ca-mi intra bani tot timpul primul,ca si fapt divers afla ca este o persoana care isi primeste bani cam primul de fiecare data dar nu am dovezi si nu pot sa vorbesc despre aceeasta persoana ca as fi subiectiv cum de altfel tu esti,nu ma intereseaza opinia ta asupra companie sau a plenning-ului ca fiecare are dreptul la opinie ,ce ma deranjeaza este ca vorbesti despre mine fara argumente,cum ar fi sa vorbesc eu despre tine ca dee doamne ai fost mai tot timpul la garaj si ai pupat in fundulet marinarii si le-ai zis sarut mana pentru masa femeilor de serviciu care erau si bucatarese si femeii de serviciu dupa uni ca tine care pleca de la garaj si nu participa la curatenie (si mai te plangi ca nu mai vii la garaj).
Asa ca sa fiu subiectiv pot spune si despre tine ca toata compania e martora ca poate si tu ai fost sau poate esti un turnator avand in vedere ca ai fost la garaj mai tot timpul si ca marinarii de care pomenesti tu au folosit masina ta personala in interes de serviciu si personal sau transportul la aieroport a lui titi canea etc,etc dar toate aste nu ma fac decat sa fiu subiectiv si nu pot sa vorbesc pe nimeni cu nimic daca nu ai dovezi si martori ori in privinta mea nu ai ca asta e singurul lucru care il urasc cel mai mult "sa nu pot spune ce gandesc" .
Daca erai un baiat destept si bazat vorbea-i aici in olanda tot ceea ce gandesti sau foarte bine ca ai postat dar trebuia sa o faci cand erai la munca,acum probabil ti-ai gasit alt job si ce ai zis ia sa-mi fac de cap eu ca mi-am gasit de munca.
Fiecare care vine aici si tu cand ai venit ai stiut la ce vii ca nu ti-a promis nimeni de acasa ca primesti carte verde sau ca stau o luna sau sase saptamani toata lumea stie ca vine pe trei luni.
poate iti mai adunci aminte cand spune-ai ca si in tara daca lucrezi la o firma si faci comunitatea ajungi la o luna sau chiar mai mult acasa si la bani mai putini,deci idee este ca fiecare face cum crede ca este mai bine pentru el exceptand faptul de a turna colegii.
P.S am crezut ca esti un tip inteligent dar inca o data viata mi-a dat o lectie si anume " CA UNII OAMENI VAD PRECUM CAII" genul tau.

Scuze in cazut in cazul in care altcineva a posta si nu emil.

raspuns spunea...

prietene te asigur k nu sunt cel care crezi tu eu iti pot dovedi k sa vezi k mi se rupe pula si de bani tai si de asta care scrie aici.dak asta se da stan emilian sa posteze dak poate CNP ul si seria de la carnet sa vedem dak poate.nu stiu ce va face sa credeti k ma intereseaza de tine Iosife sau de alti poate sa ti dea mangalia banii pe 10 luni gogule avans pe mine ma lasa rece k sa stie lumea care citeste aici in afara de luna trecuta cand au intrat banii mai tarziu in rest mie imi intra pana pe 18.eu nu sunt disperat k alti cand este vorba de bani k mi dramuiesc destul de bine pana luna ce vine si nu am datori mari la bank cum sunt alti colegi nu k ar fi ceva urat pt colegi care au datori dar nu sunt mari la mine

noname19noname spunea...

va balacariti ca niste fraieri ...voi nu vedeti ca asta vb doar din ce a auzit prin parcare de la colegi barfe si atat nik concret ... s a zvonit doar ca a fost emil
(coie) si gata ati sarit pe el