luni, 8 august 2011

nu sunt emil bogdan nume de scena (coaie)

pentru iosif raspuns

ma bucur ca ai adus clarificari despre ce am scris despre tine ,se poate sa fie adevarat dar ia spune si despre datele de planning adica domunl titi eu nu pot sa stau mai mult de o luna acasa ca imi vin ratele de la banca,si nu ai stat in timp ce alti au stat si doua luni pot sa iti dau o lista intreaga.vis-a-vis de spune-ti nu drogurilor m-am razgindit si vom scrie despre cum se face recrutrea la delfin comar si mai ales de competenta persoanei care o face adica domnisoara ana maria ,domnisoara daca nu cumva s-o fi maritat intre timp.
dupa parerea mea in afara de engleza fata aia nu stie despre treaba asta decit ce a vazut in pozele de pe net cu camioane.nu are nici cea mai mica idee despre asta si se pote dovedi prin anumiti soferi ce au ajuns aici si nu stiau nici sa tina volanul in mina.concluzia este ca ori este vorba de incompetenta sau fata isi ia bani pentru asta .sa aprofundam problema,nu poate fi vorba de incompetenta pentru ca ar fi fost imediat descoperita pe relatia Marcel Andries Andre si combatuta.nu cred in povestea ca vezi doamne astia nu pot face nimic ,daca vad ca le sunt trimisi 50 de soferi de taxi ca pletosu, fac scandal si se iau masuri cum e normal.dar problema sa agravat in toamna anului trecut cind dintro data au aprut vreo 20 25 de soferi mai multi decit era nevoie. prin parcare se zicea ca din cauza ca au plecat niste soferi nu mai stiu exact citi dar in orice caz nu mai multi de 10 in luxembourg pe bani frumosi si cu acte s.a m.d.dar asta eu cred ca a fost o oportunitate nu o cauza va las pe voi sa ghiciti de ce daca sunte-ti interesati,astept comentari .eu cred in sfinta institutie a spagi care se da in Romania pentru orice si a nepotismului .dovada vie este nepotul lui canea care a stat 6 luni in echipaj pentru ca e varza dupa ce a fost trimis acolo tot de ana maria .si sunt curios cita engleza vorbeste.intre timp a venit un comentariu in care e scris ca mama e fata,iar raspunsul nu poate fi decit ca da si ma bucur ca nu e si tata ca in cazul celui care la trimis.nu vreau sa vorbes urit despre colegi dar imi rezerv dreptul de a raspunde cu aceiasi moneda.atit pentru azi o zi buna cititorilor

3 comentarii:

noname19noname spunea...

u ne ai pus pe toti in aceeasi oala chiar dc ai scris la sfarsit pt cn se simte ....dc nu vb urat colegi trebuia sa nu sp salut fetelor sau ce ai scris akolo .... parerea mea este urmatoarea : si u esti o fetiza dc ai facut blogu cu "fidel da nu castro" si nu cu numele tau ...asta inseamna ca ink esti pe langa noi si tie frica sa nu fii trimis aksa (ink mai iti plak bani de aici) eu am incercat sa dau spaga dar am fost refuzat ( asta ca sa ajung mai repede ) dc esti asa sigur vin o cu niste dovezi ca s a dat spaga . legat de "nu drogurilor" nush ce te fute pe tn grija de alti ...eu unu stiu ca te referi la dan .....si sincer sa fiu nush dc ti a rasp la tel si nu puteai sau nu poti sa te intelegi cu el ca a fumat cv ..... parerile sunt impartite .... fiecare face ce vreau cu viatza lui .... si nu ar trebui sa intereseze pe nimeni ....sunt curios dc in weekend in parcare te apuci de baut ...fiecare are cate un viciu ar trebui sa te rezumi la altele nu la viatza personala a fiecaruia ca asa suntem toti care cum ne am adunat si nu inteleg dc te ar int pe tn ce fac alti in timpu liber

iosif spunea...

mai baiatule ti-am scos din greseala din context paragraful ala in care la-i citat pe coaie si la-m jingnit pe baiatul ala deggeaba fiind nevinovat,si-mi cer scuze din nou,mai facut turnator mai acuzat ca stau numai o luna acasa ,dar de unde le stii ma tu pe toate ca eu din cate imi aduc aminte am mai stat si cinci saptamani aproape sase,si nu e treaba ta domne ,poate se ia in calcul competitivitatea ,adica probabil eu imi fac treaba bine si atunci poate am intaietate ,zic asa pentru ca nustiu cum decurg lucrurile ,ar trebuie sa intrebi la birou daca esti curios,daca tot mai facut turnator si ar trebuii sa-ti fie rusine ca eu am incercat sa ajut pe oricine macar cu un sfat daca mi la cerut si nu ma interesat ce face stanga sau dreapta si tu ma acuzi fara nici o dovada ,nu ca mi-ar pasa vreun pic,ma doare in cot de ce crezi tu,probabil daca-as stii cine esti ti-as face o caracterizare a ceea ce esti cu adevarat,dar ma rezum la ati zice ca esti un nimic pentru mine.
inca ceva,ai scris ca ne-am pierdut drepturile care lea castigat dl.Titi dar tu stii ce drepturi am avut noi?
ca singuri care sti-am ce promisiuni aveam eram primi baieti 10-15 adica pana la sfarsitul lui septembrie 2007 si din ei cativa nu mai sunt din lui aprilie 2008 ,vorbesti din auzite baieti si auzi distorsionat.
inca o necunoscut pentru tine,fetele de care vorbesti tu cu bun simt era niste traducatoare si nu plenare adica nu facea plenning ,pur si simplu erau niste intermediari intre noi si ei si bine-nteles luau mesajul cu copy paste si ti-l timitea tie ,ele nu luau decizii cum iau baietii acum cand raman singuri.
probabil tu esti un invidios cand alti isi face treaba si se descurca si de aceea ai apelat la blog-ul asta ca sa poti sa spui vrute si nevrute,iti cer sa te aptiii din a comenta persoana mea din nou.

smocker spunea...

bai nea iosif nu mai folosi cuvinte pe care nu le stapinesti nu poti sa scoti din context ce ai spus tu despre coaie aia crezi tu cu adevarat despre eldar ai aflat ca asta vine inapoi la munca ,nu cum credeai tu si acum o sugi in cur pe cent asa esti tu cum a zis asta o mizerie si am sa iti dau un exmplu ca sa nu vb de geaba .cind druta cu anghel si majoritatea mangaliotilor printre care si tu sareati in sus de bucurie ca lau lucrat pe dan adica nepotu ca sa stim de cine vb,pe care il lingi acum pe coaie de nu mai trebuie ala sa se rada ca e la fel ca pe pulpa de la blugi date in pula mea so sugi ca esti bombist.macar nu mai face pe usa de biserica ca nu esti .nu am timp acu dar diseara o sa spun eu ce miai spus tu mie in masina cind am fost sa scoatem bani anu trect in noiembrie ca sa nu mai halesti cacat alta data.si ptr cultura ta generala sa sti ca si eu am spus de coaie si de seby ca vin numai ei la garaj si alte de aste dar cind mau intrebat daca am zis am recunoscut pentru ca eu nu tin seama de nimic cind e vb de interesul meu dar nu o fac pe la spate ca tine ci direct in fata ,barbateste ,dar de asemenea eu nu pling ca o pizda dupa doua trei pahare eu rid ca o pula dupa doua jointuri trei .