marți, 9 august 2011

in care dan vreau sa dau ?

noname19noname parca asa e nu? .sa iti raspund eu nu vroiam sa dau in nimeni cind am spus ca urmatorul titlu va fi spuneti nu drogurilor,ma refeream strict la o melodie care am ascultat-o prin parcare pe la waardenburg acum ceva vreme si era foarte amuzanta si ma gindeam ca de dragul diversitati sa mai vb si de altceva.eu stiu la cine te referi tu si probabil vrei sa ma faci pe mine sa vorbesc lucruri care nu ma privesc.dar ai dat-o in bara ca chiar nu sunt interesat de subiect dar poti face comentarii daca vrei e alegerea ta .am sa iti spun totusi pe cine am vazut eu personal cu jointul in gura si pot aduce si dovezi,ca tot spunea iosif ca nu am dar la a doua postare despre datele din contracte nu a mai raspuns au fost urmatori,
bonta
filimon
scarpet
anghel
adica tot echipajul care au fost in amsterdam in afara de leo,iar daca vreti dovezi uitativa la pozele de pe contul de facebook al lui scarpet ca eu acolo le-am vazut.intrun comentariu se zice ca sunt povesti de parcare asa e.
si cel mai tare dintre toti a fost chelu din pitesti care fuma in ziua mare prin toata casa si nu se ascundea.adica isi asuma tot ce facea ,probabil din cauza asta a si fost dat afara. cind am facut acest blog am avut intentia sa vorbim despre conditiile mizerabile in care se desfasoara activitatea in aceasta companie dar am fost deturnat de ceva baieti de bine dar revin la subiect si le dores sa se cace in pungi sub remorci la weekend loadinguri prin germania si sa faca dus cind il va chema mario pe lale din mangali inapoi la lucru, cu toate ca astia sun in fiecare weekend la garaj ca altfel sub anonimat ca si mine nu avea rost sa ma critice pe mine si puteau sa complecteze prin informatii utile .dar lui azorel daca ii schimbi numele o sa il cheme labus eventual.sa comentat ca a vrut cineva sa dea spaga si a fost refuzat ?si daca a fost refuzat cum a ajuns la vvt ca anghel zicea ca sau dus niste sibieni la canea si iau propus sa lucreze pe 1800 si ala ia dat afara din birou ,cum tu iai propus sa ii dai spaga tea refuzat dar te-a trimis la munca ? .proasta gluma oricum .explica prietene de ce aveau nevoie de 20 de soferi mai mult decit era necesar ?
nu exista o explicatie,cum am mai spus aia cum ca au plecat baieti aia nu e buna nimic.sau mai suparat baieti foarte tare ca i-am jignit cu toate ca nu m-am referit in titlul ce fac fetele decit la fetele de la vvt si atita tot,am patit la fel ca in celebra urare la multi ani de 8 martie la fetele sau nu mai retin exact primita pe green cat,cind la fel au sarit toti in sus ca arsi la o gluma .nu cred ca e treaba cuiva cine sunt poate am dubla personalitate si o dezvolt pe a treia,e treaba mea ,iar daca nu citeste nimeni asta e ,eu o sa scriu in continuare.va urez sa ne intilnim la garaj dar cred ca e la fel ca si cum v-as dori sa cistigati la loto .acolo aveti sanse reale.

Un comentariu:

noname19noname spunea...

sunt curios dc ai fost sofer pe tara ...sa mi sp si mie unde te cacai si unde te spali ca pe tara sunt mult mai jegoase baile decat sa te caci in punga sub remorca .... cu dusurile i dreptate si astea pleak numai de la mario dar dc esti baiat istet stai si spalat ....