joi, 11 august 2011

asta e traducera la ce comentariu a pus noname19 noname

sen benim kim bilmiyorum, ama kim olduğunu biliyorum. Biri Maricik, bu sizin için onu kullanın ve selam Nik adı olduğu fikrini aldı tüm yorumlar önemli değildir. Toplantı o Roibu terfi etti sonra yapılan ve ben garaj tüm Waalhaven aldı o kadar da zor bir tartışmaya ve ben belirten bir sırt ya da hiç geri konuşmak imzalandı. Kağıt istedi oldu unutmayın Görüş hakkını ihlal için Bkz: Arama ve bu Sayın Andries l do.bine nu e tot de fapt e postarea mea de azi.daca cineva e plictisit sunt foarte multe optiuni.e posibil sa ma fii grabit in a da nume.am sa ma mai gindesc la asta . iosif compara fetele alea care nu au lucrat ca soferi,si au avut de a face numai cu soferi neexperimentati cu planningul de azi nu e corect in afara de ,eu am curajul sa spun ca hoinoco era mai buna ca si meserie decit tot planningul de la ora asta .luati in considerare ca atunci nu era nici un fel de criza si soferii erau praf din punct de vedere al meseriei marea majoritate nici nu stiau sa conduca fiind autocaristi marinari bucatari si alte meserii.primul sofer care ia sarit in ochi lui angelo a fost sile si nu politistul ala care a plecat.de asemeni john era un sofer foarte bun dar a plecat de bine ce incepuse sa fie ,si vezi cu aprilie ala esti in eroare. vis-a-vis de ce ai zis de fete ele primeau mesajele de la marcel in olandeza si daca dadeau copy paste pe tine te gaseau astia in cariera la sitorman nu la ect delta .ma refer strict la accea data,intre timp am avansat cu toti.eu vorbeam de faptul ca ele aveu mult bun simt si preferau sa plinga ele decit sa dea aiurea in oameni si asta le-a fost sfirsitul

apropo de postat comentarii in olandeza singurul care vorbeste olandeza este georgica nu stiu daca si scrie dar cum stim a plecat in belgia,hoinoco invata si ea ,el vorbea bine dupa un an in olanda,planningul nostru da cu engleza de pamint de o rupe
am sa scriu cum se aud niste versuri din parazitii
dei evridei hei ten morti tei
cam asa suna engleza la planning.
comentariul in limba olandeza e facut pe google translate si asta in turceste la fel.
tu iosif esti unul dintre cei mai vechi ai dreptate si ai o foarte mare parte din vina colectiva pentru tot ce se intimpla acolo ,caci vina e in raport cu vechimea nu?
nu il mai domni atit pe titi ca foarte curind poate sau mai mult ca sigur il vei injura ca asa va trebui.dar asta ramine de vazut.daca vrei sa stii cine sunt iti spun dar intîi am sa iti dau un argument de ce zic ca sunt cine sunt.eu zic ca sunt ANDRIES si argumentul este ca a aparut acest blog ca sa uite lumea ca li se vor taia salariile.si competentii ca tine vor fi in grupa B din cauza ca grupa A nu va exista.te-ai prins?vis - a -vis de promisiunile primite de noi sa nu mai discutam si domnul titi sa purtat frumos pina a avut 25 de soferi in plus ca dupa aia pa, a uitat.si salariile la fel cind au avut soferii multi iar pe 25 bani .asa ca daca dispare grupa A o sa se intimple ce sa intimplat cu tine si cu coaie cind vau dat liber ca nu leau iesit lor bine , ca de munca era .ca vau dat si bani era normal la cit munciti,chiar daca voi ati jucat table toata ziua ,ati fost acolo la dispozitia lor.si cu criza asta e nebunie domne,10 zile in trei luni ,stiti ca e inca valabila.adica 10 libere intro luna ca se poate nu e specifiat nicaieri ca nu,la un salariu de 1800-2200 pe luna si lasat pe drumuri in mijlocul ierni ca sa mai intimplat,socoteste tu iosif,dar la cum te stiu eu tu ai sa zici da domne dar eu ma descurc sau mie nu mi se intimpla ca eu vorbesc cu andries si daca nu pot cu canea.ma gindesc ce ai face daca ai fi pus sa alegi intre ei?mai vorbim ca imi face placere si as vrea sa iti fac un compliment pentru faptul ca stii sa dialoghezi si nu injuri.
iti doresc o seara buna

P.S.am fact o eroare am pus un titlu pentru tavi si nu am facut bine pentru ca am discutat cu cineva si mi-a spus ca am canalizat fara sa vreau toate energiile negative din compania asta impotriva unui om care pina la urma nu face el rau cel mai mare ,el doar face parte din rau,si as vrea sa imi cer scuze fata de el .am sa incerc pe viitor sa nu mai dau nume in limita posibilitatilor.

P.S.am sa comentez ce stiu si stiu multe.asta e doar un inceput timid zic eu.de acum am sa dau un citat la sfirsitul fiecarei postari.



Munca unui om se poate plati.Caracterul,cultura lui nici gind.

Mihai Eminescu

2 comentarii:

iosif spunea...

da nene,eu am gresit cand am venit in firma ca am incercat sa-mi fac treaba bine inpreuna cu baietii sa poata veni si alti soferi ca asa nea zis dl.Titi ca de noi depinde daca mai vin soferii.
o sa-i domnesc atat pe dl.Titi cat si pe dl.Andries ca deocamndata ei mi-au dat mie un job sa mananc o paine si nu eu lor;
cu grupele,mi-am facut treaba bine patru ani si nu mia taiat din salariu asa ca nu-mi fac griji nu ma simt vizat,poate tu ai probleme si te simti vizat ,asa ca ,ai grija.
sa joci tu table cat am jucat eu cu coaie in ziua aia sau altadata,vorbesti numai prostii.

iosif spunea...

cand am venit eu mia dat masina din prima zi nu am fost nici macar un minut la volan cu nici un olandez,doar am mers dupa unul Bert in aceeasi cursa in fiecare zi si cam in aceleasi terminale timp de o saptamana,asta a fost pregatirea mea,si restul m-am descurcat singur ,intreband in stanga si-ndreapta ca sa invat.
se vede ca vorbesti din auzit si ti-am mai zis auzi prost,pana sa vina fetele am lucrat un contract intreg fara fete la birou si primeam mesajele in engleza asa ca mai intreaba soferi vechi daca nu ma crezi.
totusi eu cred ca un autocarist are mai mare experienta decat un fost gardian,te intreb pe tine ca tu cunosti mai bine,nu-i asa?
politistul ala care a plecat te indoaie si la engleza si la soferie daca vorbim de aceeasi persoana si nici nu cred ca la-i prins aici ca el a plecat in decembrie 2007 si nu a mai venit.
probabil tu te referi la generatia ta cand ai venit tu ca nu aveati experienta ca tu ai venit pe experienta celor din-naintea ta.si tea invatat cel din-naintea ta.pun pariu ca tu nu ai avut treaba cu externul pana sa vii aici ,pentru ca altfel nu ai fi vorbit.
deja ma plictisesti ca vorbesti numai prostii si numai din barfe auzite si neadevarate,dar care tie iti plac.