sâmbătă, 27 august 2011

waalhaven parking

Cu toate ca am spus ca nu mai raspund la comentarii,am recitit ultimul comentariu al lui truckiveco unde spunea ca in postarea FARA TITLU sunt 20 la suta povesti,si ca am facut ,in alte postari MANIPULARE IN MASA.de dragul discutiei,civilizate si cu argumente,sper ,il invit sa imi dea exemplu sau exemple de asemenea lucruri,din toate postarile si am sa raspund la fel cum am facut tot timpul cu un limbaj civilizat si fara calificative de genul servetele si alte chestii din astea care nu dovedesc decit ca oameni care le folosec sunt rudimentari cu pretentii.Am vazut zilele acestea un documentar caruia i se face mare reclama prin acj med cargo ,si anume daca marijuana vindeca cancerul,si il gasiti ,pentru cei interesati pe saitul iesire din matrix,in care se face o reclama pe fata consumului de marijuana.dupa vizionare am crezut ca este o facatura si am cautat pe net date despre aproape toate persoanele care apar si se pare ca exista cu adevarat in state ,deci e posibil sa fie real.intrebarea e oare nu e primul pas spre 'PIERZANIE'SAU MAI RAU.Sa vorbit foarte mult despre un coleg ca a facut si a dres pe acolo ca iar fi dat cuiva intr-o situatie mai delicata niste ciuperci s.a.m.d. de vorbit se vorbeste la acj din totdeauna si se va vorbi in continuare dar numai despre lucruri care pina la urma nu au mare importanta,important este ca ,zic eu cine nu a facut sa arunce primul cu piatra,iar in cazul asta serios nu ar avea cine.Nu am scris la momentul acela daca va aduceti aminte am renuntat si am si fost taxat de naname19noname ca vreau sa dau in dan? dar nu a specificat in care dan ca sunt foarte multi colegi cu acest nume.era prea fierbinte la ora acea si am renuntat.nu a fost corect sa dati in acel coleg cu tote tunurile ,si in alte cazuri sa va face-ti ca ploua,ma refer la cei care nu au altceva mai bun de facut,caci pina la urma fiecare isi alege felul in care isi petrece timpul liber.apropo ca sa nu va mai faceti probleme de unde stiu de sait si despre acest documentar ,am auzit de el in r'dam parking intr-o discutie avuta de ionut 'tiganu' cu iosif si emil care e in belgia.si singura manipulare de pina acu e asta din titlu caci nu sunt la waalhaven parking.
concluzia vis-a-vis de chestiunea aceasta ar fi un citat din Octavian Paler
care suna cam asa

'Mai tîrziu devine Prea tîrziu'
daca nu te poti controla si te lasi prada placerilor sintetice.cine isi poate controla propria vointa poate controla orice.


noapte buna

8 comentarii:

noname19noname spunea...

stii foarte bn de care dan vorbesc sau scz ..... tu il stii mai bn de nepotu ...legat de droguri dezbati niste probleme care nu te privesc pe tn ...e viatza lor personala si au dreptu sa fac ce vor cu ea ... nu tre sa i critici tu ... domnule scarpet nu ma asteptam sa ai prieteni de genu "mario" prieteni care striga in gura mare prin garaj citez: " da ma , le sug pula la olandezi si sunt platit sa va fut pe voi " dc gresesc cu cv si sp ca mario citeste acest blog poate ne lamureste si pe noi , oricum la un momendat o sa sugi pula la propriu nu la figurat se va gasi unu mai cu capu si o sa ti o dea prin mustaza .. si iti promit solemn ca in momentu cand voi pleka de aici si voi fi hotarat sa o fac ... o sa te gasesc cu sigurantza aici o faci pe smecheru si aksa o sa o sugi urat de tot ...in fine sa revenim la ale noastre .... domnule castron asa cum iti spun colegi ai facut blogu asta pt medacrgo nu ca sa discutam de droguri cel putin asta e parerea mea ... ai zis ca mai vii cu nume de turnatori ...akum ca ti a tras o iosif vad ca ai lasat o moarta ca ai vaz ca sunt "povesti" . mai asteptam lista aia cu care te laudai... ink o mai asteptam

noname19noname spunea...

si ink ceva ce am omis ....daca nu era mario eu sunt 99% sigur ca nu se ajungea asa , poate gresesc sa zic doar de mario poate si "van der druta " are o vina cu sigurantza si dan .... dar asta este ca sa le fie lor bn tre sa vina cu idei noi sa ne futa mai bn ca sa isi pastreze scaunelu cald ... ca soferi sunt varza si stim bn asta , dc noi stim asta cu siguranta ei sunt constienti ca tre sa stea akolo pe scaun ca alta sansa nu au , dan isi asuma unele responzabilitati pe care le are ....pe cand ceilalti 2 nu sunt in stare de altceva decat sa dea vina pe alti numai ca sa se scoata ei in fatza olandezilor .... dc gresesc cu ceva si voi restu colegilor care cititi randurile astea nu sunteti de acord va rog ....astept comentarii

smocker spunea...

auzi bai nobrain19nobrain ce treaba ai tu cu ce prieteni am eu sau nu ?
e treaba mea, lui mario o sa io sugeti toti si cind o sa mai vina pe la vvt o sa va da-ti cap in cap pe la chiuveta care sa ii dati un pahar cu apa in timp ce el mananca,apa pe care nici nu a ceruto.nu stiu daca crezi ca eu am facut blogul asta ,dar am sa iti spun cinstit CA IMI PARE RAU CA NU AM FACUTO EU.

smocker spunea...

tu crezi ca eu am facut blogul .raspunde-mi si dami si niste argumente .ce interes as avea mai ales ca scriu uni pe aici ca mas intoarec inapoi?astept bai cap de strudel.hai ca mai stau pe net daca te tine hai sa vb.eu am timp sunt acasa.

truckiveco spunea...

Parcarea "Fidel" unora,

Iti repet inca o data ca stim sigur ca nu aveai cum sa fi in parcare cand ai plasat ultimul mesaj(cel putin la cat am auzit la bursa zvonurilor din parcare esti aceiasi persoana care am nominalizat-o si eu(in gand)
1.Nu am sa-ti dau ni-ci un exemplu de aberati plasate de tine(filozofezi mult si nu ai sa recunosti .
2.nu cred ca ma poti acuza ca nu am folosit cuvinte civilizate cu cei care au merita-o.
3.nu inteleg mai nimic din ultimul mesaj plasat de tine.
-ai o introducere"intrebatoare"apoi incerci sa dezbati un subiect care nu stiu pe cine intereseaza,continui cu ceva care nu are sfarsit si un final ,care recunosc ca-mi place, dar care nu-ti apartine.
Sigur te-ai gandit la Octavian Paler(dumnezeu sa-l odihneasca acolo unde este) si nu la Jean Paler.?
4.Maine ,poimine ne trezim ca plasezi retete de mancare,poziti de sex si nu stiu ce-ti mai trece tie prin cap.
Te-ai cam abatut de la subiectul pe cere credeam eu ca era destinat Blogul tau.
hai la munca ca te-a lasat inspiratia,aici sigur mai auzi o minciuna doua,barfe si alte cele.Daca vrei sa continui tot cu subiecte neinteresante poti sa vizitezi Blogul Elenei Udrea din Ples'coi ca sigur iti vine inspiratie.
PS;nu mi-ai raspuns de ce nu viata lunga pt.vvt atata timp cat ne luam bani.?
Poate ai uitat unde ai scris dar iti readuc aminte.
(speram in scurta istorie a vvt).
Cumva ai auzit si tu de ce tavalug vine peste uni si ti-ai pregatit ghilimelele de viitor in care ai sa scri" Cand v-am spus eu"
este adevarat numai ca o sa fie afectate numai LICHELELE.

Parpalea spunea...

Mi-a placut foarte tare mesajul tau(trukiveco).Nu-ti mai bate capul cu "fidel in scandal"ptr ca el e setat sa fac scandal.Nu realizeaza caci unele probleme care au fost prin firma asta au fost trecute cu bine de noi?El traieste in trecut!Ce vrea de la noi?Noi suntem fraieri ca raspundem provocarilor lui.
Fac apel tuturor colegilor sa nu ii mai dam apa la moara ca incepe iar cu jigniri,nume,cu vina pe planning si altele.Toti avem o vina intr-un fel pentru ca am acceptat unele chestii....dar ce sa faci,sa fim realisti.Cui nu-i convine, nu mai sta ca nu-l tine nimeni cu forta aici.Eu cred ca avem nevoie sa ne facem treaba in liniste,nu sa se trezeasca autorul blogului peste noapte ca un sclav(de unde si numele titlului blogului sau)si sa ne mai faca putina reclama.Mai are sa zica ca avem si" puf "la firma si le avem pe toate.A facut o pauza de vreo saptamana cu informatii expirate si as vrea sa-l intreb pe calea asta daca nu cumva a ramas fara net si fara bani ca sa-l incarce sau a trebuit sa mai culeaga resturi?

smocker spunea...

la cite curve sunteti acolo nu aveti si puf aia sunteti ba un CAP cu activitate de bordel de femei cu pula .


hai la mai mare si daca ai terminat cu problemele de rezolvat bai parpalea poti sa te duci dracu de acolo sa le rozolvi si in alta parte,sa mai creasca coeficientul de inteligenta la vvt ca in ultimul timp e in scadere drastica

smocker spunea...

domnule noname 19 ca tot ziceai ca ia tras-o iosif lui castronel asta ia spune tu cum? ca ia bou balti 2000 de mardei in loc 25 de sute? unde iti e competenta aia a ta de care nu se poate desparti andries domnule iosif? pai si pa 1800 o sa lucrezi pe 5 axe si cu premium ba,fac pariu pe chestia asta,cum ai mai lucrat pe premium si ai si dormit in el.imi pare rau pentru foarte putini dintre cei ramasi acolo ,sa va spun dar va meritati soarta bai baitti .nu fiti suparati prea tare ca se poate si mai rau.(1800)