luni, 29 august 2011

(speram in scurta istoria a vvt ului ) in materie de accidente

Citeste cu atentie si tot ,dupa ce iti faci idee despre ce se vorbeste poti comenta in cunostiinta de cauza.Asta daca esti interesat sa fi corect ,da esti prea preocupat sa nu cumva sa spui ceva gresit de sefi tai directi.Bine crezi tu ca sunt sefi.Am sa iti dau un exemplu ,singurul lucru bun care sa intimplat la ACJ in afara de bani,si anume suma lor nu ca ar fi platiti la timp asa cum sa promis mai demult, este ca sa trecut cit de cit bine prin prima criza.Ar trebui sa fiu incorect sa sustin altceva si nu sunt.De asemeni nu am de reprosat parti olandeze ,ei lucreaza cu materialul clientului,nimic, si au nu jucarie.Totusi cred ca daca soferi ,ma refer la cei care isi fac treaba ,ar incerca sa discute problemele lor cu conducerea olandeza ,adica sa ii sara pe romani,planneri, sar putea sa aibe o surpriza placuta cind or sa vada cum se rezolva problemele lor. Soferi care isi fac treaba ,prin asta ma refer la peste 80 -90 la suta din personal nu cum zic anumite asa zis vedete care vezi doamne cu ei a inceput si fara ei se termina,nimic mai fals .Sa facem un exercitiu de imaginatie si sa spunem ca de maine se decide ca toate vedetele sa fie concediate ce se poate intimpla ?

Dispar o gramada de NEMULTUMIRI odata cu ei si cam atit .Avea dreptate un sofer cind spune ca la alte companii de transport planneri aveau si cite 80-100 de camione,poate e un pic exagerat dar si sa ai 15 - 20 si sa vrei sa ti se faca statuie numai pentru ca iti faci treaba renumerata cu suna de 2500 de euro,extraordinara suma,deja cred ca e prea mult.Marcel si cu Andre ar fi suficienti daca toti soferii ar fii fost trimisi la munca pe baze profesionale nu ca nepoti si alte pile si rubedenii de la mangalia.Cred ca si femeia de serviciu de acolo are un cuvint de spus cind se fac recrutarile de personal.Nu stiu exact ce sa inteleg din ultimul comentariu al lui noname19 ,din cauza felului cum e scris,dar daca vrei sa insinuezi ca eu sunt cine zici tu nu ma intereseaza,iar daca vrei sa critici persoana in cauza ca ar fi prieten cu Mario, de sa nu fie daca asa vrea el? Care e diferenta intre a fi prieten cu Mario sau orcine altcineva ? Nu cred ca asta conteaza.As mai vrea sa spun un lucru ,mare parte din soferi sunt prieteni pe facebook cu Andries si toti il injura pe la colturi ,cu motiv sau ca doar asa e la moda si vin si intreb ce e mai rau asta sau sa fii prieten cu Mario? Eu nu sunt prieten cu Mario si nici cu facebook ul nu ma impac deloc,nu imi place .Cind o sa renuntam la birfa si o sa avem curajul sa discutam despre conditiile de trai si alte chestiuni care ne privesc si afecteaza,dar direct cu conducerea olandeza si nu in stilul eu ma descurc domne ca sunt cu Dan si imi fac treaba sau cu Canea si eu vin cind vreau si plec cind vreau si tot asa,abia atunci lucrurile or sa inceapa sa mearga .Si este posibil nu va mai luati dupa niste neica nimeni care cred ei ca stiu tot si fara ei nu se poate.
Am facut acest blog si ca sa pot vorbi fara sa fiu intrerupt de ineptiile unor colegi care se simt ei indatorati sa il apere ba pe Canea,ba pe Roibu ,Mario s a m d.De cite ori se discuta despre ceva nimeni nu mai poate spune nimic de unul sau doi colegi care la un momendat chiar o luasera razna rau cu pupincurismul la adresa lui CANEA.Si asta pentru ca ia ajutat sa fie datori pe viata.Am scris mai sus ca ar trebui sa ii sariti pe romani cind aveti ceva de comunicat conduceri olandeze si va spun ca discutia asta a fost prima data cind Mario terminase de zugravit casa si se inhamase la taiat iarba prin curte si facea el pe comunicatorul cu olandezi si comunica numai ce avea el chef, ori interes sa comunice .La vremea aceea inca mai percuta la ce zicea Canea.Va dati seama ca acum sunt o gramada de comunicatori cu ghilimelele de rigoare,si ce interese au fiecare in parte .Cel mai simplu mod de a comunica cu olandezi este prin email,il trimiti si la Andries si la Janet si in acest mod esti sigur ca ei stiu, iar daca nu se rezolva nimic inseamna ca nu dau doi bani pe afacerea lor ca altfel ar incerca sa rezolve problemele noastre ,si nu s-ar mai lua in totalitate dupa spusele celor din birou si ma refer la romani.
Bineinteles trebuie semnat ca nu merge ca aici iar ei vor stii ca in momentul cind primesc 100 de emailuri despre o problema ,chiar exista,nu ca acum ,asa cum sa comentat aici ca este taiata comunicarea intre soferi si conducerea olandeza de catre romani de la birou.Comentariu adevarat de altfel.As vrea sa le vad fetele celor din birou ma refer la romani de acolo cind or sa citeasca asta ,si mai ales ce or sa mai zica caci pina acum nu au stiut decit sa injure.
Truckiveco postarea anterioara era doar un preambul la aceasta .Cred ca te-ai prins nu?
Si daca tot a devenit un concurs de dat cu presupusul cine esteunul sau altul, hai sa vedem daca ghiceste cineva la cine se refera citatul de mai jos.Din cauza ca intra bani foarte tirziu in ultimul timp nu vor fi premii.


La uni aroganța ține loc de maretia caracterului.


Jean de la Bruyere

noapte buna

4 comentarii:

smocker spunea...

un foarte bun prieten de al meu mia raspuns intr-o seara cin la m intrebat ce face ca e pe blogul de la C A P ul vvt.daca ma iau dupa nik name-uri astea gen noname10 iveco etc avea dreptate iar tarani sunt pe treaba nu jucarie.ieri a aparut si bomboana de pe coliva si se cheama parpalea,HAHAHAHAHAHAHAHA,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu pot sa ma abtin de ris de cind l-am vazut pe fraierul asta si mam gindit cine draq poate sa fie atit de prost .raspunsul ar fi ca e caneea dar nici ala nu sar pupa in cur singur in halul asta.
poate sa facut la acj un concurs cine e mai idiot si parpalea la cistigat de departe.
mai cititi draq si voi o almanahe ceva bai oparitilor care ati rezolvat toate problemele pa la acj@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
si gasitiva neste porecle ca lumea dava in plm de slugi dezordonate ca va faceti planningul de ris cu astea.
daca as fii in locul lui dan vas da cursa la tripoli ca ma faceti de cacat cu mesajele astea care sunt de fapt comentarii idiotilorrrrrrrrrrrrrrrrrr.

futuva n gura de mizeriile draq
si cind ma gindesc ca exista posibilitatea ca eu sa va fi considerat oameni ca lumea imi vine sa borasc.
cred ca comentariul asta latra

sal Mario AFPM+C&B @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

truckiveco spunea...

Scurta istorie a lui “Fidel”unora,

Asa cum am scris si in titlu eu cred in scurta istorie o blogului asta,si cred ca si alti dupa afluienta 0 de message .
Pai cum dracu sa citesc atent si tot ,cand tu bati campi si toate comentariile tate nu au introducere,cuprins si incheiere,este un ghiveci de cuvinte de te dor Flociiiiiii.La un momentdat am crezut ca scrii codificat si urma sa plasezi cheie de citit sa poata intelege numai cine vrei tu.
Ma poti acuza tu pe mine ca m-as stradui sa nu ating sefii.Ai tu notiunea de ce inseamna sef?
Pai tu ,cand critici sefii,cand ai peri cand pe amandoua in acelasi timp si le amesteci de dracu le ia.
Pai cine dracu a deschis blogul asta cu titlu de “acj medcargo sau cum arata sclavagismul in 2011”. Tata.???
Bai bai nea soferas de tir daca nu ai nimic cu partea olandeza sa inteleg ca avem romani prin birou care sunt mai buni decat Olandezii.???si au venit ei sa faca organizarea si toate cele unei co.de transport.??
Daca da, foarte tare!!!! Iam luat si aici.
Stai linistit ca stiu tot dar le place asa si aste sunt directivele trasate,si au foarte mare incredere in ei atata timp cat merge treaba si pentru ei asta inseamna bine si au mai renuntat la cati va doar pt unul .asa ca ciocul mic si joc de glesne.Nu am auzit pe nici unul din cati cunosc(care muncesc si asi vad de treaba)ca ar avea problem cu partea romana!
Sti referinta de incarcare care i-o dadea Scarpet lui Mario;AFPM+C(Ca B nu stiu ce inseamna)poate al rogi pe scarpet sa ti-o desfasoare ca tare interesanta mai este (Eu unul am auzit-o la garaj cand se salutau intre ei)dar cum al cunosc eu ,nu cred ca vrea ,ca nu mai fute cur de maimuta de cand avea 5 ani.
Sau poate tu te asteptai sa gasesti aici sefi made la Romania si cand nu-ti convenea ceva aruncai cheile pe bord ,sau ati alegeai cursele pe spagasini!!E uite ca ai luat putintica muie si trebuie sa muncesti si cum ai simptit ca faci parte din grupul de Lichele si ca o sa cazi prin Ciur ai inceput sa delirezi.Imi pare rau ca inceputul blogului era promitator dar acum este jalnic.
Asa cum scria cineva mai pe la inceputul “fatari “acestui blog spunea ceva de frustrare,eu as merge mai departe si as spune ca este vorba de o nebunie schizofrenica.
Pai asa cum scri tu ca ; ” ti-ai deschis blogul asta sa poti sa te exprimi si nu sa fi interrupt de de ineptiile unora”Pai da acum inteleg de ce. .Pai cind incepeai sa debitezi or ce interlocutor incerca sa te opreasca sau sa schimbe subiectul iar acu esti in largul tau ca poti sa debitezi ce vrei si cum vrei si poti sa continui pana faci spuma calului intre degete dar eu unul am sa fiu mai retinut in a raspunde (sau poate chiar deloc) ca eu unul nu am degand sa-ti tin trena miresei si sa fiu cavalerul de onoare ,ca sti vorba Psihiatrului”Mai nebun este cine se pune cu nebunul”.
Repet nu are nici o noima acum comentariile tale sunt prea amestecate,incurcate,jicnitoare,defaimatoare,mizerabile.Tu ca si creator trebuie sa-ti plasezi mesajele cat mai civilizat(vesi mesaj pt.Iosif)correct grammaticale,impartial daca se poate,fara nume,si lasa-ne pe noi care ne-am pacalit sa intram in jocul asta sa spunem ce credem si cum putem.Sau ne crezi atat de incuiati la minte si nu te intelegem.
Hai ca mai suparat si-mi tremura degetele pa tastatura si pe deasupra mi se raceste si Berea.Ca asa se scrie la o bere nu cu Fenobarbitale in stomac.

preput spunea...

Salt scarpet,

Iti place nik-ul asta preput.????
Asta asa ca sa moara lumea.
Nu o mai lungesc.Sunt un colaborator de-al lui Trukiveco.
El a scris prima varianta in original dupa care mi-a trimis-o sa o formulez si eu inca adata.numai ca mai novice cum sunt am plasat-o de mai multe ori.
dar nui nimic poate intelege ceva si BELEUZUL ALA DE FIDEA IN CASTRON.

preput spunea...

bai preput ai inebunit??????

Ce dracu, ma faci de ras cu mesajele tale.
Eu ti-am trimis mesajul sa-l citesti primu si tu umbli la el si apoi te apuci sa-l lansezi??
ti-am scris citestel dupa care fa ce vrei cu el.
TOLOMACULE!! De ce nu raspunzi la telefon.
Ma astept acum sa-mi dai si numele.