marți, 9 august 2011

pentru tavi

stiu ca tu esti mother fucker ala dupa furia cu care injuri dar nu inteleg de ce,daca te comporti ca o femeie de servici nu o sa iti puna nimeni nik name boxiorul,ca lui cristi de la braila de exemplu boxeur si la propriu si la figurat.ai folosit atita cacat si atitea farfurii ca mai trebuia chiuveta si gata ciorba.fi calm ca ti se umfla vena.v-am rugat si va mai rog pentru ultima oara nu mai injurati ca nu ma afecteaza cu nimic,nu sunt manelar ,hip hopar sau mai stiu eu ce .v-am rugat sa purtam un dialog civilizat,credeti ca daca nu a comentat nimeni favorabil pina acum ne e nimeni de accord cu ce am scris eu?si apropo poate eu sunt taran, ceea ce nu stiu de cind a ajuns o rusine ,dar tu stai foarte prost cu cultura de clasa a treia si iti dau un exemplu

cîinele moare de drum lung si tu de grijea mea ,dar te rog nu iti mai face griji ca o duc bine si nu imi e frica de tot vvt ul si acj med cargo la un loc ca daca aflati cine sunt o sa imi faceti exact ce ia-ti facut lui andries de lungul timpului cind va-ti pierdut toate drepturile pe care vi le-a cistigat canea in contractul initial.si asta multumita lui mario lui dan lui druta lui chelu lui tavi ,motanu ,darius ,...,...,si tuturor baietilor care nu numai ca nu au spus nimic impotriva dar au si aprobat.toti imi spune-ti sa imi declin identitatea dar voi aveti cele mai neinspirate nik name pe care le-am vazut in viata mea
your mother fucker la asta tre sa fac rost de traducerea exacta in romana ca e tare rau
noname19noname
al meu suna mai frumos trebuie sa fiti de accord cu asta.
si vad ca ai inceput sa vorbesti in numele altora esti sigur ca vrei sa faci asta la cit de bine esti vazut de colectiv?
somn usor si toate cele bune acasa.
P.S. daca eram ce credeti voi era foarte simplu sa activez o optiune si iti postai comentariul in gind .

3 comentarii:

your mother fucker spunea...

nu-ti trebuie dictionar iti traduc eu,FUTACIU LUI MATA inseamna mai pe romaneste.

maricik spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
noname19noname spunea...

te ai scapat cu ceva in ceea ce scrii u pe aici ....sunt 99% sigur ca esti cn cred eu ..... ai mare grija ca al de sus te vede .... ti a dat jumate de palma si erai sa ramai aksa ... mare grija ca o sa ti dea vre o palma de nu o mai scoti la capat .... ai mancat dp mana lu tavi asa ca ai mare grija .... e ff adev ca tavi si a luat o putin in cap da e akolo si tre sa faca cum canta alti ca sunt buni bani ....u dc erai in loku lui iti sp eu ca erai mai dus cu pluta ...