miercuri, 24 august 2011

Fara titlu

Am spus ca vom vorbi despre accidentele lui caliman ,dan ,si mai adaugam ,suciu,sprinceana ,filimon,de la dan in jos nu au fost fost accidente in sensul strict al cuvintului.În data de 24-10-2009 dupaamiaza dan roibu a cazut de pe scara in timp ce intindea cabluri pentru sistemul de supraveghere video.pina aici deja avem o anomalie,adica un sofer electrician ???? nu se leaga ceva .Sa explicam .Din cauza slugarniciei unor angajati ,cu ghilimelele de rigoare ,sa taiat iarba sau intins cabluri sau martagonit remorci,sa maturat curtea,lucrari executate de SOFERI PROFESIONISTI.Aceste lucruri au inceput de la mario dar au fost duse la rang de arta de ,Van Der DRUȚĂ ;)))).Nik name ul este preluat dintr-un comentariu.si acum sa vedem efectele si rezolvarile lor ,daca v-am captat atentia.

dan roibu si-a spart rotula iar in masina la andries in drum spre spital ia spus ca trebuie sa vorbeasca aceiasi limba ca sa nu fie probleme la firma.
adica sa minta la fel autoritatile olandeze.
este alegerea lui asa ca nu mai comentam.in legatura cu asta mai pot spune ca asigurarea a fost expirata si nu stiu exact cine a platit dar sigur nu el.
a doua zi pe data de 25 sa intimplat cel mai tragic accident din istoria ( sa speram scurta a VVT ) in materie de accidente cu ajutorul Doamnei Janet.
la initiativa lui druta au fost chemati a doua zi caliman ,dan lacatusu,filimon cristian, pentru a continua treaba in ciuda celor intimplate.in timp ce intindeau cablurile caliman a fost ridicat pe lamele stivitorului unde era pus un palet ,fara nici un fel de siguranta si ca stivuitorist un om total nepregatit,adica druta,ducind inevitabil la un grav accident de MUNCA nerecunoscut de catre companie.
mult inaintea acestor accidente sau mai intimplat urmatoarele
intoxicarea cu freon a lui gabriel suciu si vladimir sprinceana care a fost rezolvat simplu trimitindu-i acasa si sau tratat pe bani lor in Romania.
dupa asta lascu constantin si-a rupt un tendon si la fel a fost trimis acasa,la cerea lui daca ne luam dupa spusele romanilor de la planning in totalitatea lor.



rezolvarea



dan roibu i sa oferit un loc la planning imediat ce a iesit din spital.
caliman a cerut sa fie trimis acasa pentru recuperari iar dupa trei patru saptamini a venit inapoi la control in olanda si a inceput calvarul pentru el.drept multumire ca a refuzat-o pe matusa lui care lucreaza in olanda si nu a creeat probleme asa cum merita aceasta companie, ei l-au folosit la niste munci in bataie de joc poate poate o pleca si scapa de el,singurul fel in care se rezolva astfel de probleme la acj med cargo.am fost martor in momentul in care miti chirita a darimat usa si nu caliman la hala dar a luat-o pe el ca sa nu il dea pe miti afara,mai era de fata si iulica de la costinesti,se poate verifica pentru ca sistemul video era in functiune.
v-am amintit asta ca sa va dati seama ce fel de om este catalin si in ce fel a fost tratat. mai poate fi amintit si episodul din noaptea de revelion cind impreuna cu eduard craciun ,lungu emil,ciobanuc daniel ,au plecat la amsterdam si au calat motorul la microbuz si le-au retinut cite o mie de euro ,bani cu care puteau sa cumpere alt microbuz si bineinteles ca se stie ce sa intimplat.de asemeni fizioterapia in olanda la mai costat aproximativ o mie de euro iar drumurile la spital le-a facut cu masina si prin bunavointa lui emil bogdan pentru ca pe conducerea atit cea olandeza cit si cea din romania nu iau mai interesat din moment ce a trecut timpul si ei nu mai puteau fi acuzati de nimic.vas ruga sa nu luati acest bolg ca o acuzatie la adresa cuiva ca nu este adevarat nu acuz pe nimeni de nimic dar ce e scris ramine scris ,restul sunt vorbe si zboara.asa ati fost invatati de CARTEA NEAGRA daca o cititi cu atentie adica in substrat.


concluzia ar fi ca esti bun de munca ai servici, te accidentezi si nu mai poti face profit cheltui toti bani pe care i-ai cistigat in cel mai fericit caz,sau ramai schilodit pe viata ,COMPANIA nu da doi bani pe tine iar asigurarea GRUP AMA sau cum i-o spune nu valoreaza cit o ceapa degerata.cine crede ca lui nu i se poate intimpla se inseala amarnic.

P.S.O intrebare pentru druta .
dupa ce sa accidentat caliman a fost adusa o firma specializata sa continue treaba cu cablurile si a vopsit si usile geamuri si ale nimicuri.
nu crezi ca il ai pe caliman pe constiinta daca ai asa ceva?
de ce nu ai sugerat domnului Andries sa angajeze o firma daca tot te dai destept pentru ca soferii nu au pregatire de alpinisti sau mai stiu eu ce alte alea?sau tu cumva nu ai pregatire ca sofer?si nu sti ce ar trebui sa faca unul care are?
nu trebuie raspuns toata lumea il stie.
roibu si-a facut-o cu mina lui.acum are banda si alearga zilnic si nu conteza genunchiul dar odata cu inaintarea in virsta nu o sa mai conteze banda

2 comentarii:

johny bravo spunea...

...cu asigurarea GRUP AMA ai dreptate prietene ca pe 2 august a fost si chelu la spital la rotterdam si a urmat procedurile asa cum spune firma, a sunat pe nr de tel care este scris pe asigurare iar cei de la asigurare au spus sa intrebe acolo(la spital)daca accepta asigurarea si apoi sa sune la nr de pe asigurare,concluzia:pe 6 august a plecat acasa si dupa ce i-a spus andries ca este un sofer neprofitabil a mai zis ca mai e si bolnav si intrerupe colaborarea cu el... asta asa ca o paralela la cele spuse de colegul FIDEL.......................asta dupa vreo 4 ani de munca la vvt din care cam 1 an a tras de prelata si restu containere PS:toata lumea barfeste ca i-sar trage de cand a fost arestat la venlo de catre vama olandeza cu tot cu masina;masina ktj211 figureaza in actele olandeze cu 2 nr de inmatriculare unu olandez si unu cipriot...cu ce o fi fost chelu de vina?????????????

truckiveco spunea...

Fidel /Asa da ,asa nu,

Ca sa vezi ca nu am ceva personal cu tine pot scrie ca (de data asta)in proportie de 80% ai scris un adevar ,restul 20% sunt de la “usa cortului”.
De remarcat faptul( sau ai fost sfatuit) ca nu se merita sa faci manipulare in masa cu subiecte necunoscute ,nevazute sau ne traite de tine.Sper sa continui asa sau de ce nu chiar mai real ca sa ne faca placere sa citim .Dar de cate ori ai sa bati “campi” eu unu-l am sa fiu primul care te trag de atentie.Sincer ,ma asteptam sa vi cu mai multe “balarii “dar contrar asteptarilor mele ai venit pe “linia de plutire”deocamdata(un termen bine cunoscut de planarii nostri marinari).
Te asteptam si pe viitor cu mai multe realitati( ca fie vorba intre noi timpul trece ,leafa merge .si unde pui ca nui de colo (doua mii juma”)
Apropo!!! De ce nu viata lunga pt. Vvt.? Ca banii ai luam!